秋愛


秋愛




我願意沐浴在秋的愛意中, 與你相約, 


一生一世, 在秋的愛中一起同渡今生。 



躺臥在秋葉中, 我俯視上天, 漫天星星,


我知道你在想念著這個秋天的我, 多謝你。 



原諒我已經醉倒在秋色中, 滿園的落葉, 


幸好能夠在我的網上表現出來, 


讓你與我身同感受。 


今後, 你要知道,


不用在為我的離開而難過。 


因為, 我依然守在這裡!


你要知道, 上帝守望著我的日子, 


你不用擔心我啊!!


秋山


12-9-13





留言

  1. Hi Bygones, (or would you prefer me to call you Pearl like some others called you in the old blog?)
    You seem to have got back to the "normal" blogging routine now. I am quite fed up with trying to sort out how to use if properly because from time to time I could not get into the blog site of others and I even lost my blog in all these "clicks"!
    I'm switching back to the most primitive method - save all links to "My favourites". Seems very old fashioned, but at least I can find the bloggers!
    Yes, mid-autumn festive will be next week and very soon , it will come to the end of the year. Let's treasure the time when we can still work. No fears, no sweats! Have a great day.

    回覆刪除
  2. Hi Gravel ! I understand how you feel and you are not alone at all ! I also can't enter some of the bloggers blogs and I do not know the reason at all ! But I know it is not my problem though ! Thus, all I can do is tell them I can't enter the blog.....can't help it ! Also I found a good way to back up yahoo ! It is using a Dimcook blog ! If you are interested I can send you a link and a blogger Wendy page talking about it ! Pearl

    回覆刪除
  3. 我有好多個名字,。。。。不經不覺的 。。。哈哈! 😄

    回覆刪除
    回覆
    1. I can leave message to myself, but not at Peter.s why???

      刪除
  4. 回覆
    1. hi Stella ! 你的pinet 我沒有登記不能進去呀:/

      你幾個家 都好煩惱啊 是不! ?

      這兒 最大 問題是沒有私人話 其他 我都滿意啦!

      刪除
    2. Stella ! 當我 嘗試進到你網不成功啊! 請你先Add 我 再看一看如何! 請告訴我啦! 有幾位網友 我都無法留言啊!

      刪除
    3. 我好像有沒有在你那兒留言呢? 為何現在不成功呢? 唉!

      刪除
    4. 小A,你好!
      我看到你的留言,也正尋找如何ADD你呢!
      這個平台有訊息和博文兩個版面,這樣互動性就增強了!
      我搬到「隨意窩」和痞邦客兩個平台不會找博友,冷冷清清。
      我火鳳凰我網誌已完成備份,都考慮緊好不好加入「隨意窩」定係放上「輕鬆搬家」另一個平台!?

      刪除
    5. 你是google+ ? 我不是呀! 我正在找尋不能在你們那兒留言的原因呀! 凸^-^凸

      刪除
    6. 我用Dimcook.com 他們很有效率的幫我做了網的archive blog 還是同步的,我放心啦! 你可考慮,在Wendy 的網有介紹呀!

      刪除
    7. 二千多篇文章,雅虎不會幫我搬的啦。幸而找到backup 啦!

      刪除
    8. 我在你,rick, Peter, ....都不能留言 !

      刪除
    9. Stella ! 你要在你google page 放網的link 方便人家找你的網呀! 你放了video呀現在!
      我終於明白如何用google plus , 。。。。

      刪除
  5. 唉 在人家那兒留言 好像打完仗回來一樣!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我依然無法進入你的網, 留言啊!!; (

      刪除
    2. Stella ! 你要在你google page 放網的link 方便人家找你的網呀! 你放了video呀現在!
      我終於明白如何用google plus , 。。

      Grandmum 以上說話 對你 一樣合用,方便人家去你的網呀!

      刪除
  7. 回覆
    1. 每一年的秋天這兒是那樣的浪漫啊!

      刪除
  8. 回覆
    1. 請問老師如何把留言放在版面上方便回應呢???:)

      刪除
  9. Yes you too ! Have a nice weekend :D

    回覆刪除
  10. 你想轉G+咩?我唔係G+,好多G+網友的blog我都係留唔到言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我 不想轉呀! 不過我知道 網友的問題!他們要在第一頁加 blog link 方面人家進網留言呀!

      刪除

張貼留言

歡迎你善意的留言關懷問候!

這個網誌中的熱門文章

我不為明天憂慮

Finally understood........

The Third Art Book 2013