願化人間雨







心動是上帝關懷憐憫

人間悲苦他始終不看輕

禍困中數不清的勵勉賜福

倍著被冷落了的她

誰會共你同行 誰會為你而來

我願給你一笑讓心打開

難道我沒有疑慮
但有愛在我心裡
似漆黑夜裏煙火

誰會共我同行 憑愛繫上願望 
用心的關懷請傾訴
唯願你知道 晴天不老, 願我化做人間雨。

留言

  1. 回覆
    1. 是啊! 謝謝探望。你的新一年挑戰是什麼? 要去哪兒呢? 凸^-^凸

      刪除
  2. 回覆
    1. 人間雨,就是那些祝福別人的人啦! (*^_^*) 你也是啦! (≧∇≦)

      刪除
  3. 人間雨,惜世情,潤大地。
    Your New Year resolution!?
    Have a wonderful year ahead.

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes you are very understanding indeed ! :D

      刪除
    2. Maybe someday you can join me'
      The only stipulation is that you keep peace;
      I'll share this dream with you........

      刪除
    3. Happy happy new year too .... dear sister A ..... wishes all the best with God bless!

      刪除
  4. 回覆
    1. 妳真的是有情人, 祝福妳健康愉快 恩典滿滿 !

      刪除
  5. 恭喜!萬事如意!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝janejane ! 羊羊萬里, 遊蹤遍佈! :-D(((o(*゚▽゚*)o)))

      刪除
  6. Spring should be around the corner in your country. Your garden is going to bloom soon?
    Wish you a great new year.

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you so much Gravel ! It is still very windy .....and occasionally ....still snow, hailstones etc....: (

      刪除

張貼留言

歡迎你善意的留言關懷問候!

這個網誌中的熱門文章

我不為明天憂慮

Finally understood........

The Third Art Book 2013